90minuten ontspanningsmassage gehad en is zeer goed bevallen. Ik kom zeker terug.
Kees
Superfijne ontspanningsmassage gehad van Ad. Hij is zeer kundig en geeft de massage op een mooie manier. Ik had zelf een massage van 90min, maar had van mij nog wel even door mogen gaan.
Karin
Ik heb een heerlijke ontspanningsmassage gehad van Ad. De massageruimte ziet er keurig uit en is verwarmd. Ad is een rustige man waarbij ik me op mijn gemak voelde. Ik ga zeker nog eens terug.
Silvie
Ik heb een goede stevige ontspannings massage gehad. Ook lekker ontspannen en geen kijk op de klok gedoe.
John
Ontspanningsmassage van 90 minuten gehad. Ad is prettig in de omgang, masseert goed en houdt rekening met eventuele wensen. Na 90 minuten voelde ik me als herboren. Een aanrader!
Therese
Ik was voor een massage bij Ad. Deze heb ik als zeer ontspannen ervaren. Goede behandeling met kennis van de technieken. Is zeker voor herhaling vatbaar. Ik heb al een nieuwe datum vastgelegd voor een massage.