Soms heb je van die momenten waarop je voelt:
ik moet even uit mijn hoofd… en terug in mijn lijf.
Vandaag zo’n moment gehad tijdens een Lomi Lomi massage van Ad.
En wauw… werkelijk waanzinnig.
Vanaf het eerste moment voelde ik dat ik mezelf volledig kon overgeven aan ontspanning. Geen haast, geen moeten, geen ruis van buitenaf. Alleen rust, warmte en aandacht.
De manier waarop Ad werkt voelt bijna intuïtief. Alsof zijn handen precies weten waar spanning vastzit zonder dat je iets hoeft uit te leggen.
Mijn hoofd werd stil, mijn lichaam ontspannen en voor even bestond de hele buitenwereld gewoon niet meer.
Dat is zeldzaam tegenwoordig.
Dit was niet zomaar een massage, maar echt een moment van opladen, loslaten en thuiskomen bij jezelf.
Precies dat stukje me-time waar je jezelf veel vaker toestemming voor mag geven.
Absolute aanrader als je even wilt ontsnappen aan alle drukte en weer wilt voelen hoe ontspanning écht hoort te voelen.
Ik ga dit zonder twijfel vaker doen. ✨
Peggy
Fijne en respectvolle masseur. Doet er alles aan om het naar wens te maken. Ik kom zeker terug.
Evie (lomi Lomi Massage)
Net een super Lomi Lomi massage van Ad gekregen…..150min genoten en weer helemaal 1 met mijn eigen lichaam. Ad laat je tot rust komen en geeft echt een hele fijne massage in een sfeervolle kamer….die lekker warm is en de tafel en olie waren ook warm. Vooraf uitvoerig de massage besproken en ik kon ook tijdens de massage nog aangeven wat ik fijn vond en daar werd ook rekening mee gehouden. Kortom echt een aanrader en ik kom zeker terug.
Karin
Een mooie en fijne ervaring om bij Ad een massage te ondergaan . Rustig en toch intens.
Monique
Mijn ervaring met Ad zijn erg fijn hij masseert erg goed en is heel attent.
Anja
Vanmiddag bij Ad geweest.
Voor een heerlijke lomi lomi massage.
Wat een bubbel was dat ! Ad stelde me erg op mij gemak, waardoor ik echt heb kunnen genieten. De kamer was lekker warm, fijne muziek en heerlijke wierook. Kortom snel weer terug, het is echt een traktatie voor jezelf. Groet Rianne
Rianne
Hele fijne massage met veel aandacht gegeven.
Jose
Ik wist niet precies hoe een lomi lomi massage was. Werd er helemaal door verrast! Een heerlijk ontspannend gevoel geeft Ad met zijn handen en armen. Hij is ook een vriendelijke man en de massageruimte is aangenaam. Een aanrader. Ik ga een nieuwe afspraak maken.
Jeppe
Echt een goede ontspanningsmassage gehad van Ad. Was mijn eerste keer bij hem maar zeker niet de laatste. Kijk nu al uit naar de volgende. Wordt dan denk ik een Lomi Lomi massage, want hier ben ik heel benieuwd naar. Nogmaals dank Ad.
Esther
Voor het eerst een Lomi Lomi massage mogen ontvangen. In 1 woord….geweldig. Ad geeft de masssage op een supermooie manier en deze massage heeft veel voor mij gedaan, zowel lichamelijk als mentaal. Nogmaals dank Ad daarvoor.